Els Schipper over Cultuurmarketing

De Kobalt Podcast
De Kobalt Podcast
Els Schipper over Cultuurmarketing
/

Van digitaal applaus, de landelijke pers, naar vluchtelingen op Lesbos, zwemmen in ijsbaden en elke dag koud douchen… In de Ardennen of de woestijn van Jordanië en nog veel meer zaken om je mindset en je morele kompas de juiste kant op te zetten. Dit, Cultuurmarketing en meer in de eerste aflevering van de Kobalt Podcast.

Els Schipper heeft naar studie Communicatiewetenschappen aan de UVA bij verschillende grote Televisieproducties gewerkt. Maar was het zijn van een producer bij Eigen Huis & Tuin of bij de Rijdende Rechter echt haar ‘purpose in life’? Vandaag de dag is ze vooral een creatieve onderneemster. Creatief in onder andere de Cultuurmarketing en als tekstschrijfster, maar ook van het ontwikkelen van een eigen wandelroute of een duurzaamheidsfestival.

We duiken in het gesprek met Els wat dieper in vak van Cultuurmarketeer. Wat is het verschil tussen een ‘normale’ marketeer en een Cultuurmarketeer? Zijn verhalen altijd een noodzakelijk onderdeel van je marketing plan binnen de cultuursector? Antwoorden op deze vragen kun je terugvinden in onze eerste aflevering van de Kobalt Podcast!

Disclaimer: De opnames vonden plaats bij Kobalt op kantoor (Studio 4.2) tijdens een normale werkdag, soms hoor je mensen bellen en communiceren op de achtergrond. Interviewen is een vak, ik (Reinier) wil mij hierin graag verder ontwikkelen en hier ben je bij deze dan ook onderdeel van, sorry, geen sorry 😉

Links: